WhatsApp Pay පරිශීලක පදනම දෙගුණ කිරීමට ඉන්දියාවේ අනුමැතිය ලබා ගනී.

WhatsApp යනු ඉන්දියාවේ විශාලතම පණිවුඩකරණ සේවාවයි.
එය දිනපතා මිලියන ගණනක් භාවිතා කරයි, මිතුරන් සහ පවුලේ අය සමඟ සම්බන්ධ වීමට පමණක් නොව, අසල ඇති සිල්ලර වෙළඳසැල් වලින් ඇණවුම් කිරීමට, ව්යාපාරික ගනුදෙනු සිදු කිරීමට, කණ්ඩායම් අධ්යයන, සහ තවත් බොහෝ දේ සඳහා ද භාවිතා කරනු ලැබේ .
සේවාව හුදෙක් පණිවුඩකරණ වේදිකාවකට,වඩා වැඩි යමක් බවට පත් කිරීමේ උත්සාහයක් ලෙස, WhatsApp පසුගිය වසරේ විශ්ව ගෙවීම් අතුරුමුහුණත (UPI) භාවිතයෙන් රට තුළ සම වයසේ සිට සම වයසේ ගෙවීම් සහාය ලබා දුන්නේය.
ඉන්දියානු නියාමන ආයතනවලින් අවශ්ය අනුමැතිය ලබා ගැනීමට නැවත නැවතත් අපොහොසත් වූ අතර,වසර දෙකක පමණ පුළුල් අත්හදා බැලීම්වලින් පසුව මෙය කිරීමට සමාගම සමත් විය.
2020 අගභාගයේදී කැමැත්ත ප්රදානය කළද, ඉන්දියාවේ ජාතික ගෙවීම් සංස්ථාව (NPCI) WhatsApp හට එහි ගෙවීම් සේවාව සඳහා මිලියන 20ක පරිශීලකයින් ප්රමාණයක් ඇතුළත් කිරීමට පමණක් අවසර ලබාදුනි. එනම් වසරකට පසුව, එම සීමාව දැන් මිලියන 40 දක්වා දෙගුණ කර ඇත.
නව රොයිටර් වාර්තා අනුව,WhatsApp විසින් NPCI වෙතින් පැනවූ පරිශීලක ප්රමාණය සම්පූර්ණයෙන්ම ඉවත් කරන ලෙස ඉල්ලා ඇති බව ආරංචි මාර්ග පවසයි.
කෙසේ වෙතත්, නියාමක සමාගමට එහි පරිශීලක පදනම මිලියන 40 දක්වා දෙගුණ කිරීමට ඉඩ දී ඇත. සීමාව හේතුවෙන්, WhatsApp සිය ගෙවීම් සේවාව පුළුල් ලෙස ක්රියාත්මක කර හෝ ප්රවර්ධනය කර නැත.
ඇත්ත වශයෙන්ම, එය තවමත් ආරම්භක මිලියන 20 පරිශීලක සීමාවට ළඟා වී නැත.UPI මත පදනම්ව, WhatsApp Pay මඟින් WhatsApp චැට් හරහා පුද්ගලයෙකුගෙන් මුදල් ලබා ගැනීම හෝ හුවමාරු කිරීම අතිශයින් පහසු කරයි.
එය එහි ජනප්රියතාවයෙන් ප්රයෝජන ගැනීමට සහ 2016 අග භාගයේ සිට ශීඝ්රයෙන් වර්ධනය වෙමින් පවතින ඉන්දියාවේ ඩිජිටල් ගනුදෙනු වල විශාල පැතිකඩක් ග්රහණය කර ගැනීමට බලාපොරොත්තු වේ. Google Pay, Paytm සහ PhonePe දැනට ඉන්දියාවේ විශාලතම UPI යෙදුම් තුන වේ.